Co by było gdyby dane produktowe w sklepach spożywczych, działały tak jak obecnie w szpitalach?
04 listopada 2021 (Last updated: 11 września 2023)
04 listopada 2021 (Last updated: 11 września 2023)
Chcesz kupować polskie produkty? Aplikacja Pola otwiera się na nowe branże
Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentów o pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak…
Raport Deloitte: ,, Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021”
Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021” bada zwyczaje zakupowe, to, w jaki sposób korzystamy z narzędzi…
Cyfrowy Paszport Produktu – śladem produktów w cyfrowym świecie
Cyfrowy Paszport Produktu to rozwiązanie, które umożliwia identyfikację produktu oraz śledzenie jego historii – od powstania aż po recykling. Dzięki temu konsumenci mogą poznać skład…
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
RFID – mały znacznik, duża sprzedaż! – artykuł dr inż. Michała Grabii
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
W Polsce nadal informacje o produktach są przekazywane między dostawcami a sieciami najczęściej w postaci indywidualnych, papierowych lub excelowych kart produktowych. Ten uciążliwy, kosztowny i…
Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych…
Raport Izby Gospodarki Elektronicznej : Dekada polskiego e-commerce
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Standardy GS1 na rzecz poprawy jakości danych produktowych – Globalne Modele Danych, numery GTIN
Utrzymywanie możliwie najwyższej jakości danych produktowych jest niezbędne dla każdej firmy, która ceni sobie rzetelność i wysoki poziom świadczenia usług. Za dbaniem o odpowiedni standard…
Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027 – raport PWC z 2022
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Jeśli potrzebujesz pomocy z rejestracją Skontaktuj się z nami
Masz już konto? Zaloguj się
Komentarze