Co by było gdyby dane produktowe w sklepach spożywczych, działały tak jak obecnie w szpitalach?
04 listopada 2021 (Last updated: 11 września 2023)
04 listopada 2021 (Last updated: 11 września 2023)
O co chodzi w DPP, czyli paszport produktowy nie taki straszny – podcast „Prosto o cyfryzacji”
Paszport produktowy (DPP) to rewolucja w zapisie danych o produktach. Dzięki niemu każdy z nas będzie mógł sprawdzić skład i pochodzenie materiałów, wpływ na środowisko,…
Podcast: Wyzwania dla marketplace’ów w erze globalizacji i digitalizacji
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
Dzięki współpracy GS1 i buildingSMART International, powstała biała księga o cyfryzacji w budownictwie. Rosnące zapotrzebowanie na technologie cyfrowe i coraz większa zależność od nich zmieniają…
RFID – mały znacznik, duża sprzedaż! – artykuł dr inż. Michała Grabii
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
Modele danych produktowych. Czym się charakteryzują dane produktowe?
Modele danych produktowych pozwalają niezwykle precyzyjnie uporządkować wiedzę o produkcie. Dzięki temu zarówno dostawcy, jak i kupujący mają dostęp do tych samych informacji na temat…
Perspektywy rozwoju rynku e-commerce w Polsce 2018-2027 – raport PWC z 2022
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Polska jako Cyfrowy Challenger i lider handlu cyfrowego -opracowanie McKinsey (wrzesień 2022)
Kryzys wywołany wojną na Ukrainie i długim okresem pandemii, uświadomił wyraźnie obawy dotyczące odporności, samodzielności i strategicznej autonomii wielu krajów europejskich. W tym kontekście zbyt…
Globalne Modele Danych GS1 to standard opisu produktu. Upraszczają one i wyjaśniają wymagania dotyczące danych produktowych. Dzięki bardziej rzetelnym i dokładniejszym informacjom o produktach wzrasta…
Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych…
Jakościowe dane produktowe są tak samo ważne jak produkt.Według najnowszego raportu Gemius (Gemiusa) e-commerce 2022 w Polsce 77% internautów deklaruje zakupy online. Zdecydowanie częściej wskazywane…
Cyfrowy Paszport Produktu (DPP): od kiedy i dla kogo będzie obowiązkowy
Obecny model produkcji i konsumpcji powoduje duże szkody dla środowiska. Zanieczyszczenie, nadmierna eksploatacja zasobów oraz emisje CO2 to problemy, które wymagają pilnych działań. Dlatego Unia…
Chcesz kupować polskie produkty? Aplikacja Pola otwiera się na nowe branże
Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentów o pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak…
Podziel się opinią