Rozwiązania do digitalizacji i udostępniania danych produktowych i lokalizacyjnych

eProdukty

Platforma eProdukty jest źródłem pozyskania wiarygodnej bazy produktowej. Jest to katalog produktowy zasilany z wewnętrznych systemów GS1, co gwarantuje autentyczność danych. Wszystkie informacje o produktach dostarczane są przez Uczestników Systemu GS1, czyli producentów i właścicieli marek. Pochodzą one z dwóch źródeł:

– wewnętrznego systemu GS1 Polska – numery z prefiksem 590,
– Globalnego Rejestru Produktowego GS1 – numery z pozostałymi prefiksami wszystkich organizacji GS1 na świecie.


GlobLOC – to stabilna, otwarta i skalowalna baza danych, która gromadzi i udostępnia w różnej formie szeroką i zestandaryzowaną pulę informacji o lokalizacjach. Jako podstawowy identyfikator lokalizacji zastosowany został numer GLN.

Lokalizacje sygnowane numerem GLN to magazyny, centra dystrybucyjne, sklepy… jednym słowem fizyczne miejsca, z i do których realizowane są dostawy.


GDSN

Global Data Synchronization Network to internetowa, wzajemnie połączona sieć interpretacyjnych pul danych podlegających standardom GS1. GDSN umożliwia firmom z całego świata wymianę standardowych danych podstawowych produktów ze swoimi partnerami handlowymi


GDSN Syndigo – rozwiązanie to umożliwia firmom na całym świecie wymianę z partnerami handlowymi ustandaryzowanych i synchronizowanych danych łańcucha dostaw przy użyciu ustandaryzowanego systemu globalnej klasyfikacji produktów.


Comarch Master Data Management – oparta na chmurze platforma, która z łatwością pozwala uzupełniać, weryfikować i zarządzać informacjami istotnymi z punktu widzenia biznesu.


Digitalizacja danych produktowych (Nielsen BrandBank) Mierzenie, ważenie, fotografowanie i inne elementy tworzonych opisów sporządzane są tak, aby każdy odbiorca mógł je wykorzystać na różne sposoby, np. do e-sklepu, aplikacji mobilnych czy merchandisingu.

Katalogi danych i narzędzia do ich digitalizacji


Wisebase polski model danych – to innowacyjna platforma, posiadająca funkcję Elektronicznej Karty Produktu, służącej wymianie informacji produktowych pomiędzy dostawcami a sieciami retail lub e-retail.


Platforma Integracji Danych DiCentral – rozwiązanie wspierające integrację danych opartych o standardy wymiany danych EDI. Pomaga łatwo przekazywać dane klientom, czyli sieciom handlowym i łatwo łączy się z platformami e-commerce i market place.


Komentarze