Rozwiązania do digitalizacji i udostępniania danych produktowych i lokalizacyjnych
12 listopada 2021
eProdukty
Platforma eProdukty
Jest źródłem pozyskania wiarygodnej bazy produktowej. Jest to katalog produktowy zasilany z wewnętrznych systemów GS1, co gwarantuje autentyczność danych. Wszystkie informacje o produktach dostarczane są przez Uczestników Systemu GS1, czyli producentów i właścicieli marek. Pochodzą one z dwóch źródeł:
– wewnętrznego systemu GS1 Polska – numery z prefiksem 590,
– Globalnego Rejestru Produktowego GS1 – numery z pozostałymi prefiksami wszystkich organizacji GS1 na świecie.
GlobLOC
To stabilna, otwarta i skalowalna baza danych, która gromadzi i udostępnia w różnej formie szeroką i zestandaryzowaną pulę informacji o lokalizacjach. Jako podstawowy identyfikator lokalizacji zastosowany został numer GLN.
Lokalizacje sygnowane numerem GLN to magazyny, centra dystrybucyjne, sklepy… jednym słowem fizyczne miejsca, z i do których realizowane są dostawy.
Katalogi danych i narzędzia do ich digitalizacji
GDSN
Global Data Synchronization Network to internetowa, wzajemnie połączona sieć interpretacyjnych pul danych podlegających standardom GS1. GDSN umożliwia firmom z całego świata wymianę standardowych danych podstawowych produktów ze swoimi partnerami handlowymi
GDSN Syndigo
Rozwiązanie to umożliwia firmom na całym świecie wymianę z partnerami handlowymi ustandaryzowanych i synchronizowanych danych łańcucha dostaw przy użyciu ustandaryzowanego systemu globalnej klasyfikacji produktów.
Comarch Master Data Management
Oparta na chmurze platforma, która z łatwością pozwala uzupełniać, weryfikować i zarządzać informacjami istotnymi z punktu widzenia biznesu.
Digitalizacja danych produktowych (Nielsen BrandBank)
Mierzenie, ważenie, fotografowanie i inne elementy tworzonych opisów sporządzane są tak, aby każdy odbiorca mógł je wykorzystać na różne sposoby, np. do e-sklepu, aplikacji mobilnych czy merchandisingu.
Wisebase polski model danych
To innowacyjna platforma, posiadająca funkcję Elektronicznej Karty Produktu, służącej wymianie informacji produktowych pomiędzy dostawcami a sieciami retail lub e-retail.
Platforma Integracji Danych DiCentral
Rozwiązanie wspierające integrację danych opartych o standardy wymiany danych EDI. Pomaga łatwo przekazywać dane klientom, czyli sieciom handlowym i łatwo łączy się z platformami e-commerce i market place.
Platforma Azimuthe Polski Model Danych GDM
Platforma Azimuthe umożliwia sprawną rejestrację pozycji handlowych uwzględniając oddzielne potrzeby (listy atrybutów) poszczególnych odbiorców danych. Dostawca ma możliwość kontrolowanego dostarczania wprowadzanych informacji uwzględniając indywidualne ustalenia z detalistami.
System umożliwia przeniesienie wszystkich kluczowych atrybutów wynikających z Polskiego Modelu Danych Produktowych.
Platforma umożliwia również półautomatyczną, a docelowo automatyczną wymianę danych do i z innych źródeł. Jest to przydatne szczególnie tym użytkownikom, którzy planują masowy załadunek danych lub potencjalny eksport informacji np. do katalogu GDSN, w którym obowiązuje standard GDM – Polski Model Danych Produktowych.
Platforma Comarch Polski Model Danych GDM
Comarch jako operator usług katalogowych GDSN (Global Data Synchronisation Network / Globalna Sieć Synchronizacji Danych) koncentruje wymianę informacji produktowych zgodnie z Polskim Modelem Danych Podstawowych PMDP. Model ten został wypracowany przez Grupę Roboczą GS1/ECR/GDSN skupiającą najbardziej aktywne sieci handlowe i producentów działających na rodzimym rynku
Komentarze