Wyszedł raport „Kierunek: cross-border e-commerce” – wsparcie dla sprzedawców w ekspansji międzynarodowej
08 lutego 2024 (Last updated: 10 lutego 2024)

Jeśli chcesz poznać tajniki skutecznego międzynarodowego handlu internetowego, przeczytaj raport „Kierunek: cross-border e-commerce. Jak wyjść na rynki zagraniczne: przewodnik dla polskich firm”.
Raport GS1 Polska “Kierunek: cross-border e-commerce” to przewodnik dla małych i średnich sprzedawców internetowych. Powstał po badaniu niemal 900 polskich firm. Ma służyć wskazówkami podmiotom, które stoją w obliczu rosnącej inflacji i szukają możliwości ekspansji na zagraniczne rynki.
Ta kompleksowa publikacja to niezastąpione źródło wiedzy dla wszystkich sprzedawców, którzy planują ekspansję na zagraniczne rynki.
W raporcie znajdziesz następujące tematy:
- Jak zorganizować logistykę, radzi Łukasz Żak z Eurohermes
- Jak przeskoczyć bariery regulacyjne? Magdalena Korol z kancelarii Creativa Legal
- Jak pokonać bariery celno-podatkowe? Tomasz Połeć z taxology.co
- Marketingu i SEO możesz się nauczyć! Maciej Patla z Ecomersum
- Standardy obsługi klienta: na co zwrócić uwagę, Damian Wiszowaty z Gonito
- Bariery kulturowe: e-sprzedawca na nieznanych wodach: Volkan Kavşak KAVSAK z GS1 Germany GmbH, Mark Heere z GS1 Nederland
- Dywersyfikacja rynków i kanałów sprzedaży receptą na wzrost e-commerce w trudnych czasach, Krzysztof Murzyn z Venturepackt M&A w e-commerce
W raporcie możesz zapoznać się również z historiami firm: Tektorado, MS Marek Mamczarek – instrumenty i akcesoria dla muzyków oraz Gmoto, które z sukcesem działają zagranicą.