Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa wzrostu rynku e-commerce. Lata 2022-2023 to natomiast okres mierzenia się z galopującą inflacją, słabnącym popytem konsumenckim, skutkami rosyjskiej inwazji na Ukrainę i wzrostem napięć na arenie międzynarodowej. Wszystkie te czynniki sprawiają, że czasy przewidywalności z drugiej dekady XXI wieku szybko do nas nie wrócą, a trwalszą normą biznesową stanie się operowanie w warunkach dużej zmienności i niepewności.
Dzięki współpracy GS1 i buildingSMART International, powstała biała księga o cyfryzacji w budownictwie. Rosnące zapotrzebowanie na technologie cyfrowe i coraz większa zależność od nich zmieniają…
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentów o pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
W Polsce nadal informacje o produktach są przekazywane między dostawcami a sieciami najczęściej w postaci indywidualnych, papierowych lub excelowych kart produktowych. Ten uciążliwy, kosztowny i…
Modele danych produktowych pozwalają niezwykle precyzyjnie uporządkować wiedzę o produkcie. Dzięki temu zarówno dostawcy, jak i kupujący mają dostęp do tych samych informacji na temat…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Polska staje sie liderem w obszarze e-commerce w Unii Europejskiej. Zachęcamy do wysłuchania wywiadu z Jakubem Gierszyńskim, który opowie o wyraźnych trendach w handlu elektronicznym.
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
“Podczas gdy wydaje się, że powoli zostawiamy za sobą pandemię, Europa stała się się niestety sceną wielkiego konfliktu. Wojna na Ukrainie i jej straszliwe konsekwencje…
Globalne Modele Danych GS1 to standard opisu produktu. Upraszczają one i wyjaśniają wymagania dotyczące danych produktowych. Dzięki bardziej rzetelnym i dokładniejszym informacjom o produktach wzrasta…
Komentarze