Baza wiedzy  »  Cyfrowe dane  »  Jak zwiększyć doświadczenie konsumenckie? Współpraca w celu zbudowania standardów danych produktowych.

Jak zwiększyć doświadczenie konsumenckie? Współpraca w celu zbudowania standardów danych produktowych.

09 listopada 2021

Upraszczając i harmonizując wymianę danych o produktach w skali całego świata, Globalny Model Danych GS1 zwiększa wydajność operacyjną właścicieli marek i detalistów, a z punktu widzenia klienta podnosi dokładność i zwiększa kompletność danych.

Podobne artykuły

Zarejestruj się i dołącz do ponad 500 członków naszej społeczności i otrzymaj:

  • Specjalistyczną wiedzę i sprawdzone informacje dotyczące tematu cyfrowej transformacji
  • Szkolenia e-learningowe poświęcone digitalizacji łańcucha dostaw
  • Dostęp do sprawdzonych rozwiązań certyfikowanych partnerów

Jeśli potrzebujesz pomocy z rejestracją Skontaktuj się z nami
Masz już konto? Zaloguj się

Komentarze