Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa wzrostu rynku e-commerce. Lata 2022-2023 to natomiast okres mierzenia się z galopującą inflacją, słabnącym popytem konsumenckim, skutkami rosyjskiej inwazji na Ukrainę i wzrostem napięć na arenie międzynarodowej. Wszystkie te czynniki sprawiają, że czasy przewidywalności z drugiej dekady XXI wieku szybko do nas nie wrócą, a trwalszą normą biznesową stanie się operowanie w warunkach dużej zmienności i niepewności.
Bez automatyzacji procesów biznesowych zarządzanie całym przedsiębiorstwem nie jest optymalne. Z całą pewnością opłaca się zatem poszukania sposobu na to, aby sprawnie koordynować wszelkie procesy.…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Galopująca inflacja bez widoków na rychły spadek. Duży wzrost kosztów inwestycji. Gwałtowny odpływ pracowników. Firmy logistyczne obecnie operują w bardzo niesprzyjających warunkach, które zmuszają je…
W magazynie przyszłości liczą się precyzja oraz szybkość odczytu i przetwarzania danych. Kody kreskowe i RFID rywalizują o miano najlepszej technologii identyfikacji produktów. Każda ma…
Przykładem na to, jakie możliwości otwiera przed nami nowoczesna technologia, jest karta RFID. To narzędzie, dzięki któremu można śledzić, identyfikować i kontrolować dostęp, ale nie…
Amazon to największa platforma e-commerce na świecie. Produkty kupują tu miliony klientów z różnych krajów. Jakie korzyści przynosi sprzedaż w internetowym serwisie Amazon? Jak założyć…
Rozpowszechnianie informacji i zarządzanie danymi przeszło długą drogę. Obecnie bardzo przydatne w przyspieszaniu tych procesów są kody kreskowe 2D. Ze względu na upowszechnienie tej technologii,…
Z tego artykułu dowiesz się o: RFID — co to jest i jak działa? RFID, czyli Radio Frequency Identification to technologia identyfikacji zdalnej z wykorzystaniem…
Czym jest ESG? Jakie są jego korzenie? Dlaczego staje się obowiązkowym elementem zarządzania firmą? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. Z artykułu dowiesz się: Co to jest…
Pojawiają się dosłownie wszędzie: na opakowaniach produktów, wizytówkach, w gazetach. Niekiedy nawet na budynkach. Kody QR zyskały ogromną popularność, zresztą zupełnie zasłużenie. Są doskonałym przechowalnikiem…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Masz już konto firmowe na Allegro. Zadbaj o swoją ofertę i przyciągnij potencjalnych klientów. Jak zrobić to na największym rodzimym portalu aukcyjnym? Dowiesz się z…
Wiesz już, jak założyć konto sprzedawcy na platformie sprzedażowej Kaufland. Pora wystawić pierwszą ofertę. Zobacz, jak sprzedawać na Kaufland, oraz poznaj koszty. Przeczytaj wskazówki dotyczące…
Jaką przewagę mają nad sklepami internetowymi platformy e-commerce? Zwiększają szansę na zbudowanie widoczności marki na nowym rynku i ułatwiają pozyskanie klientów. Jedną z takich platform…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Komentarze