Cyfrowy Paszport Produktu – śladem produktów w cyfrowym świecie
Cyfrowy Paszport Produktu to rozwiązanie, które umożliwia identyfikację produktu oraz śledzenie jego historii – od powstania aż po recykling. Dzięki temu konsumenci mogą poznać skład…
Cyfrowy Paszport Produktu to rozwiązanie, które umożliwia identyfikację produktu oraz śledzenie jego historii – od powstania aż po recykling. Dzięki temu konsumenci mogą poznać skład…
W czasach, gdy klienci chcą kupować „tu i teraz”, sprzedawca, który im tego nie umożliwi, traci. Jak zatem sprawnie połączyć koszyk fizyczny i online? Tylko…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych…
Każdej wielkości firma działa w oparciu o dane – czasem “czyste”, wysokiej jakości, czasem “brudne”. Według szacunków, przyjmuje się, że opieranie decyzji przedsiębiorstwa na tych…
Jakościowe dane produktowe są tak samo ważne jak produkt.Według najnowszego raportu Gemius (Gemiusa) e-commerce 2022 w Polsce 77% internautów deklaruje zakupy online. Zdecydowanie częściej wskazywane…
Utrzymywanie możliwie najwyższej jakości danych produktowych jest niezbędne dla każdej firmy, która ceni sobie rzetelność i wysoki poziom świadczenia usług. Za dbaniem o odpowiedni standard…
Modele danych produktowych pozwalają niezwykle precyzyjnie uporządkować wiedzę o produkcie. Dzięki temu zarówno dostawcy, jak i kupujący mają dostęp do tych samych informacji na temat…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
W Polsce nadal informacje o produktach są przekazywane między dostawcami a sieciami najczęściej w postaci indywidualnych, papierowych lub excelowych kart produktowych. Ten uciążliwy, kosztowny i…
Technologia, cyfryzacja, automatyzacja — robiąc codzienne zakupy, nie zdajemy sobie sprawy, ilu nowoczesnych rozwiązań potrzeba, by sklep działał płynnie. Ale każda, nawet drobna zmiana i…
Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów…