“Byliśmy świadkami prawdziwego przeskoku technologicznego. Z naszych domów zniknęły telefony stacjonarne, z telefonów komórkowych zniknęły klawisze, a te zastąpiły smartphony. Postawiliśmy przede wszystkim na mobilność i funkcjonalność. Smartphony na zawsze zmieniły nasze życie, dlatego też możemy mówić o “smartfonizacji społeczeństwa””. Stopniowo przenieśliśmy nasze życie do Internetu, gdzie obecnie spędzamy większą cześć naszego życia – prywatnie i zawodowo. Na koniec raportu trendy, które ukształtują branżę mobile w przyszłości. Zmiany te będą możliwe dzięki bardziej wydajnym procesorom, lepszym aparatom, wyświetlaczom, szybszej technologii przesyłu danych, i a także zintegrowanym funkcjom.”
Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentów o pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak…
Czy jakość danych ma znaczenie? Każdej wielkości firma działa w oparciu o dane – czasem “czyste”, wysokiej jakości, czasem “brudne”. Według szacunków, przyjmuje się, że…
W filmie wyjaśniamy wszystko, co najważniejsze na temat Basic UDI-DI i pokazujemy, jak można go utworzyć w oparciu o standardy GS1. Na mocy Rozporządzeń UE…
Globalne Modele Danych GS1 to standard opisu produktu. Upraszczają one i wyjaśniają wymagania dotyczące danych produktowych. Dzięki bardziej rzetelnym i dokładniejszym informacjom o produktach wzrasta…
Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów…
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
Modele danych produktowych pozwalają niezwykle precyzyjnie uporządkować wiedzę o produkcie. Dzięki temu zarówno dostawcy, jak i kupujący mają dostęp do tych samych informacji na temat…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Jakościowe dane produktowe są tak samo ważne jak produkt.Według najnowszego raportu Gemius (Gemiusa) e-commerce 2022 w Polsce 77% internautów deklaruje zakupy online. Zdecydowanie częściej wskazywane…
Cyfrowy Paszport Produktu to rozwiązanie, które umożliwia identyfikację produktu oraz śledzenie jego historii – od powstania aż po recykling. Dzięki temu konsumenci mogą poznać skład…
Zapraszamy do przeczytania artykułu Adama Sobolewskiego pt. ,, Cyfrowy bliźniak łańcucha dostaw (w analogowej rzeczywistości)”, w którym autor opowiada o cyfryzacji w przedsiębiorstwach. Zmiana wymaga…
Ewa Szmidt-Belcarz, dotychczasowa prezeska Empiku, przejmuje pakiet kontrolny. Z menedżerki staje się przedsiębiorczynią, wyrastając przy okazji na największą self-made businesswoman w Polsce. Zapraszamy na wywiad.