Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentówo pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak dotyczy to głównie branży spożywczej, a przecież polskich firm nie brakuje też w innych sektorach. Pokazuje to nowy raport aplikacji Pola.
“Podczas gdy wydaje się, że powoli zostawiamy za sobą pandemię, Europa stała się się niestety sceną wielkiego konfliktu. Wojna na Ukrainie i jej straszliwe konsekwencje…
Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych…
W filmie wyjaśniamy wszystko, co najważniejsze na temat Basic UDI-DI i pokazujemy, jak można go utworzyć w oparciu o standardy GS1. Na mocy Rozporządzeń UE…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Zapraszamy do przeczytania artykułu Adama Sobolewskiego pt. ,, Cyfrowy bliźniak łańcucha dostaw (w analogowej rzeczywistości)”, w którym autor opowiada o cyfryzacji w przedsiębiorstwach. Zmiana wymaga…
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Technologia, cyfryzacja, automatyzacja — robiąc codzienne zakupy, nie zdajemy sobie sprawy, ilu nowoczesnych rozwiązań potrzeba, by sklep działał płynnie. Ale każda, nawet drobna zmiana i…
Dzięki współpracy GS1 i buildingSMART International, powstała biała księga o cyfryzacji w budownictwie. Rosnące zapotrzebowanie na technologie cyfrowe i coraz większa zależność od nich zmieniają…
Ewa Szmidt-Belcarz, dotychczasowa prezeska Empiku, przejmuje pakiet kontrolny. Z menedżerki staje się przedsiębiorczynią, wyrastając przy okazji na największą self-made businesswoman w Polsce. Zapraszamy na wywiad.
W Polsce nadal informacje o produktach są przekazywane między dostawcami a sieciami najczęściej w postaci indywidualnych, papierowych lub excelowych kart produktowych. Ten uciążliwy, kosztowny i…
Komentarze