Case study: kody QR GS1 DataMatrix w Żabce
13 października 2023 (Last updated: 11 września 2024)

Czy technologia może zrewolucjonizować zarządzanie produktami świeżymi w handlu detalicznym? Zdecydowanie tak! Kody dwuwymiarowe (2D) ułatwiają zakupy klientom i zarządzanie zapasami franczyzobiorcom sieci Żabka.
Sieć Żabka Polska, we współpracy ze słowackim producentem pieczywa Pierre Baguette zdecydowała się na wprowadzenie innowacyjnych kodów QR GS1 DataMatrix. To prawdziwy przełom w zarządzaniu produktami świeżymi! Dzięki nowemu oznakowaniu udało się rozwiązać problemy z czytelnością kodów na nieregularnych i miękkich opakowaniach. Ale to nie wszystko, wprowadzenie kodów GS1 DataMatrix pozwoliło na znaczne zmniejszenie liczby reklamacji czytelności kodu na produktach Pierre Baguette – z 562 do 0 w ciągu zaledwie 3 miesięcy od wdrożenia!
Dzięki kodom GS1 DataMatrix franczyzobiorcy Żabka Polska mogą teraz zwiększyć wydajność w punktach kasowych, usprawnić obsługę klientów i poprawić zarządzanie zapasami produktów spożywczych o krótkim terminie przydatności do spożycia. To wszystko przekłada się na lepszą obsługę klienta i większą efektywność biznesową.
O tym, jak Żabka Polska wykorzystuje innowacyjne kody dwuwymiarowe do poprawy efektywności swojej sieci, przeczytasz w najnowszym case study! Dowiesz się, jak technologia może przyczynić się do rewolucji w handlu detalicznym i jakie korzyści przynosi uczestnikom rynku.