Baza wiedzy  »  Kody 2D  »  Case study: kody QR GS1 DataMatrix w Żabce 

Case study: kody QR GS1 DataMatrix w Żabce 

13 października 2023

kody 2d

Czy technologia może zrewolucjonizować zarządzanie produktami świeżymi w handlu detalicznym? Zdecydowanie tak! Kody dwuwymiarowe (2D) ułatwiają zakupy klientom i zarządzanie zapasami franczyzobiorcom sieci Żabka.

Sieć Żabka Polska, we współpracy ze słowackim producentem pieczywa Pierre Baguette zdecydowała się na wprowadzenie innowacyjnych kodów QR GS1 DataMatrix. To prawdziwy przełom w zarządzaniu produktami świeżymi! Dzięki nowemu oznakowaniu udało się rozwiązać problemy z czytelnością kodów na nieregularnych i miękkich opakowaniach. Ale to nie wszystko, wprowadzenie kodów GS1 DataMatrix pozwoliło na znaczne zmniejszenie liczby reklamacji czytelności kodu na produktach Pierre Baguette – z 562 do 0 w ciągu zaledwie 3 miesięcy od wdrożenia! 

Dzięki kodom GS1 DataMatrix franczyzobiorcy Żabka Polska mogą teraz zwiększyć wydajność w punktach kasowych, usprawnić obsługę klientów i poprawić zarządzanie zapasami produktów spożywczych o krótkim terminie przydatności do spożycia. To wszystko przekłada się na lepszą obsługę klienta i większą efektywność biznesową. 

O tym, jak Żabka Polska wykorzystuje innowacyjne kody dwuwymiarowe do poprawy efektywności swojej sieci, przeczytasz w najnowszym case study! Dowiesz się, jak technologia może przyczynić się do rewolucji w handlu detalicznym i jakie korzyści przynosi uczestnikom rynku.

Podobne artykuły

Zarejestruj się i dołącz do ponad 500 członków naszej społeczności i otrzymaj:

  • Specjalistyczną wiedzę i sprawdzone informacje dotycznące tematu cyfrowej transformacji
  • Szkolenia e-learningowe poświęcone digitalizacji łańcucha dostaw
  • Dostęp do sprawdzonych rozwiązań certyfikowanych partnerów

Jeśli potrzebujesz pomocy z rejestracją Skontaktuj się z nami
Masz już konto? Zaloguj się