Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych i wyczerpujących danych, które są niezbędne dla skutecznego działania kanałów sprzedaży omnichannel. Masterdata umożliwia firmom zarządzanie wielokanałowymi informacjami i wykorzystanie ich do tworzenia spójnych i komplementarnych kanałów sprzedaży. Najważniejszym elementem zarządzania Masterdatą wciąż jednak pozostaje człowiek. O tym, jak cyfryzacja i zgodność ze standardami GS1 wpływa na wykorzystanie Mastardata — opowiada w podcaście „Kreatywnie o digitalizacji” Katarzyna Orlińska, Director Retail Business Development & Customer Success w Syndigo. Gospodarzem podcastu jest Tomasz Sączek.
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
W Polsce nadal informacje o produktach są przekazywane między dostawcami a sieciami najczęściej w postaci indywidualnych, papierowych lub excelowych kart produktowych. Ten uciążliwy, kosztowny i…
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Polska staje sie liderem w obszarze e-commerce w Unii Europejskiej. Zachęcamy do wysłuchania wywiadu z Jakubem Gierszyńskim, który opowie o wyraźnych trendach w handlu elektronicznym.
Ewa Szmidt-Belcarz, dotychczasowa prezeska Empiku, przejmuje pakiet kontrolny. Z menedżerki staje się przedsiębiorczynią, wyrastając przy okazji na największą self-made businesswoman w Polsce. Zapraszamy na wywiad.
Cyfrowy Paszport Produktu to rozwiązanie, które umożliwia identyfikację produktu oraz śledzenie jego historii – od powstania aż po recykling. Dzięki temu konsumenci mogą poznać skład…
Utrzymywanie możliwie najwyższej jakości danych produktowych jest niezbędne dla każdej firmy, która ceni sobie rzetelność i wysoki poziom świadczenia usług. Za dbaniem o odpowiedni standard…
Globalne Modele Danych GS1 to standard opisu produktu. Upraszczają one i wyjaśniają wymagania dotyczące danych produktowych. Dzięki bardziej rzetelnym i dokładniejszym informacjom o produktach wzrasta…
Jakościowe dane produktowe są tak samo ważne jak produkt.Według najnowszego raportu Gemius (Gemiusa) e-commerce 2022 w Polsce 77% internautów deklaruje zakupy online. Zdecydowanie częściej wskazywane…
“Byliśmy świadkami prawdziwego przeskoku technologicznego. Z naszych domów zniknęły telefony stacjonarne, z telefonów komórkowych zniknęły klawisze, a te zastąpiły smartphony. Postawiliśmy przede wszystkim na mobilność…
Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów…
Dzięki współpracy GS1 i buildingSMART International, powstała biała księga o cyfryzacji w budownictwie. Rosnące zapotrzebowanie na technologie cyfrowe i coraz większa zależność od nich zmieniają…