“Podczas gdy wydaje się, że powoli zostawiamy za sobą pandemię, Europa stała się się niestety sceną wielkiego konfliktu. Wojna na Ukrainie i jej straszliwe konsekwencje dla mieszkańców Ukrainy obnażyły bezbronność pokoju w Europie, ale jednocześnie pokazała, że Europejczycy byli gotowi do wzajemnej pomocy w potrzebie. Konflikt ten znacznie nasilił inflację i zwiększył ceny energii, wpływając na siłę nabywczą i zaufanie konsumentów, a także zakłócił globalne łańcuchy dostaw które były już osłabione przez pandemię.”
Masz już konto sprzedawcy. Czas rozpocząć sprzedaż na Amazon. Jak skutecznie sprzedawać i budować swoją markę? Jakie udogodnienia oferuje platforma? Dowiesz się z artykułu. Z…
Trzeci kwartał Akademii Cyfryzacji GS1 Polska poświęcony był szeroko pojętej tematyce cyfrowego handlu. Handel cyfrowy odnosi się do handlu, który jest możliwy dzięki technologiom elektronicznym.…
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi zgromadzonymi materiałami, które poruszają zagadnienie cyfryzacji w obszarze magazynowania Cyfrowy magazyn to każde centrum dystrybucyjne, w którym praca ludzka…
Z Indeksu Cyfrowej Gospodarki i Społeczeństwa wynika, że prawie połowa unijnych przedsiębiorstw nie wykorzystuje potencjału, jaki daje digitalizacja. Tylko 55% małych i średnich firm jest…
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
„Niniejsze opracowanie stanowi głos Fundacji Przemysłu Przyszłości i współpracujących z nią ekspertów w dyskusji o kształcie polskiej edukacji i pożądanym kierunku rozwoju relacji między edukacją…
Marketplace to wirtualne miejsce, gdzie sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Dowiedz się więcej o korzyściach, jakie niosą platformy dla e-commerce w Polsce.
Amazon to największa platforma e-commerce na świecie. Produkty kupują tu miliony klientów z różnych krajów. Jakie korzyści przynosi sprzedaż w internetowym serwisie Amazon? Jak założyć…
W świetle inwazji Rosji na Ukrainę na początku 2022 roku, liderzy polityczni i biznesowi na całym świecie na całym świecie koncentrują się na obronie, dostawach…
Raport firmy Zebra identyfikuje podstawowe wyzwania, które bezpośrednio stoją na drodze rozwoju zaplecza dystrybucyjno-magazynowego w obecnych warunkach rynkowych. Respondenci biorący udział w badaniu szczególną uwagę…
Cyfrowy Paszport Produktu (Digital Product Passport) został zaproponowany jako kluczowy mechanizm, dzięki któremu gospodarki UE będą wspierać produkcję i konsumpcję zgodną z duchem zrównoważonego rozwoju.…
Unijna dyrektywa DAC7 ma ograniczyć liczbę przypadków niezgłoszonej działalności gospodarczej w internecie. Ma też zwiększyć dochody podatkowe oraz dbałość o uczciwą konkurencję na rynku e-commerce…
Pod koniec 2022 roku Instytut Cyfrowego Obywatelstwa wraz z Fundacją Orange przeprowadził pierwsze badanie higieny cyfrowej wPolsce. Wyniki nie napawają optymizmem.Okazuje się, że zaledwie 14,3%…
Komentarze