Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów złotych, a według ekspertów w ciągu najbliższych pięciu lat niemal się podwoi. E-commerce jest też dźwignią handlu międzynarodowego. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i standardom, wprowadzanym przez GS1, można śledzić przesyłki także poza granicami kraju i na bieżąco monitorować ich stan. Jak odpowiedzialnie i z sukcesem prowadzić e-biznes, uwzględniając oczekiwania klientów dotyczących choćby dbania o środowisko podczas transportu? Posłuchaj rozmowy Tomasza Sączka z Patrycją Sas-Staniszewską, Prezeską Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Bez automatyzacji procesów biznesowych zarządzanie całym przedsiębiorstwem nie jest optymalne. Z całą pewnością opłaca się zatem poszukania sposobu na to, aby sprawnie koordynować wszelkie procesy.…
Amazon to największa platforma e-commerce na świecie. Produkty kupują tu miliony klientów z różnych krajów. Jakie korzyści przynosi sprzedaż w internetowym serwisie Amazon? Jak założyć…
Czy Polacy są gotowi być nowoczesnym społeczeństwem? Czy technologia może pomóc rozwiązać najważniejsze problemy, przed jakimi stoi nasz kraj? Na te pytania odpowiada raport „Technologia…
Jakościowe dane produktowe są tak samo ważne jak produkt.Według najnowszego raportu Gemius (Gemiusa) e-commerce 2022 w Polsce 77% internautów deklaruje zakupy online. Zdecydowanie częściej wskazywane…
Rodzaje łańcuchów dostaw zależą od kilku kryteriów. Najczęściej jest to: rodzaj i źródło produktu, sieć dystrybucyjna oraz struktura organizacyjna. Zależnie od tego, jak łańcuchy dostaw…
System kaucyjny (DRS) to jeden z lepszych sposobów na zmniejszenie liczby odpadów, zwłaszcza plastiku. W Polsce takie rozwiązanie ma wejść w życie już w 2025…
Galopująca inflacja bez widoków na rychły spadek. Duży wzrost kosztów inwestycji. Gwałtowny odpływ pracowników. Firmy logistyczne obecnie operują w bardzo niesprzyjających warunkach, które zmuszają je…
Standardy GS1 są nieocenione dla skutecznego zarządzania łańcuchami dostaw. Jeżeli pracujesz w branży logistycznej (sprzedaż, produkcja czy transport), potwierdzenie wiedzy na temat tych standardów i…
Allegro to gigant polskiego e-commerce. Warto rozpocząć przygodę z e-commerce właśnie na tej platformie. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego artykułu. Znajdziesz tu odpowiedzi…
Czym jest ESG? Jakie są jego korzenie? Dlaczego staje się obowiązkowym elementem zarządzania firmą? Odpowiedzi znajdziesz w artykule. Z artykułu dowiesz się: Co to jest…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Z tego artykułu dowiesz się o: RFID — co to jest i jak działa? RFID, czyli Radio Frequency Identification to technologia identyfikacji zdalnej z wykorzystaniem…
Marketplace to wirtualne miejsce, gdzie sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Dowiedz się więcej o korzyściach, jakie niosą platformy dla e-commerce w Polsce.
Modele danych produktowych pozwalają niezwykle precyzyjnie uporządkować wiedzę o produkcie. Dzięki temu zarówno dostawcy, jak i kupujący mają dostęp do tych samych informacji na temat…
Proces transformacji cyfrowej to kompletna metamorfoza organizacji w odpowiedzi na rozwój technologii. Czym jest i jaki korzyści może przynieść w Twojej firmie? Dowiesz się poniższego…