Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów złotych, a według ekspertów w ciągu najbliższych pięciu lat niemal się podwoi. E-commerce jest też dźwignią handlu międzynarodowego. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom i standardom, wprowadzanym przez GS1, można śledzić przesyłki także poza granicami kraju i na bieżąco monitorować ich stan. Jak odpowiedzialnie i z sukcesem prowadzić e-biznes, uwzględniając oczekiwania klientów dotyczących choćby dbania o środowisko podczas transportu? Posłuchaj rozmowy Tomasza Sączka z Patrycją Sas-Staniszewską, Prezeską Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej.
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika…
Ewa Szmidt-Belcarz, dotychczasowa prezeska Empiku, przejmuje pakiet kontrolny. Z menedżerki staje się przedsiębiorczynią, wyrastając przy okazji na największą self-made businesswoman w Polsce. Zapraszamy na wywiad.
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
Utrzymywanie możliwie najwyższej jakości danych produktowych jest niezbędne dla każdej firmy, która ceni sobie rzetelność i wysoki poziom świadczenia usług. Za dbaniem o odpowiedni standard…
“Byliśmy świadkami prawdziwego przeskoku technologicznego. Z naszych domów zniknęły telefony stacjonarne, z telefonów komórkowych zniknęły klawisze, a te zastąpiły smartphony. Postawiliśmy przede wszystkim na mobilność…
Technologia, cyfryzacja, automatyzacja — robiąc codzienne zakupy, nie zdajemy sobie sprawy, ilu nowoczesnych rozwiązań potrzeba, by sklep działał płynnie. Ale każda, nawet drobna zmiana i…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Polska staje sie liderem w obszarze e-commerce w Unii Europejskiej. Zachęcamy do wysłuchania wywiadu z Jakubem Gierszyńskim, który opowie o wyraźnych trendach w handlu elektronicznym.
Moda na kupowanie polskich produktów staje się coraz większa. Firmy chętnie informują konsumentów o pochodzeniu swoich produktów, a sieci handlowe za pomocą specjalnych kampanii zachęcają do zakupu biało-czerwonych artykułów. Jednak…
Obecny model produkcji i konsumpcji powoduje duże szkody dla środowiska. Zanieczyszczenie, nadmierna eksploatacja zasobów oraz emisje CO2 to problemy, które wymagają pilnych działań. Dlatego Unia…