Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych i wyczerpujących danych, które są niezbędne dla skutecznego działania kanałów sprzedaży omnichannel. Masterdata umożliwia firmom zarządzanie wielokanałowymi informacjami i wykorzystanie ich do tworzenia spójnych i komplementarnych kanałów sprzedaży. Najważniejszym elementem zarządzania Masterdatą wciąż jednak pozostaje człowiek. O tym, jak cyfryzacja i zgodność ze standardami GS1 wpływa na wykorzystanie Mastardata — opowiada w podcaście „Kreatywnie o digitalizacji” Katarzyna Orlińska, Director Retail Business Development & Customer Success w Syndigo. Gospodarzem podcastu jest Tomasz Sączek.
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
Ewa Szmidt-Belcarz, dotychczasowa prezeska Empiku, przejmuje pakiet kontrolny. Z menedżerki staje się przedsiębiorczynią, wyrastając przy okazji na największą self-made businesswoman w Polsce. Zapraszamy na wywiad.
Polska staje sie liderem w obszarze e-commerce w Unii Europejskiej. Zachęcamy do wysłuchania wywiadu z Jakubem Gierszyńskim, który opowie o wyraźnych trendach w handlu elektronicznym.
Polacy kochają e-zakupy — dziewięciu na dziesięciu naszych rodaków kupuje w Internecie. Pandemia tylko wzmocniła ten trend. Wartość polskiego rynku e-commerce wynosi obecnie 100 miliardów…
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Powiedzieć, że w dzisiejszych czasach zakupy online są powszechne, to jak nic nie powiedzieć. Rozkwit branży e-commerce i znaczące uproszczenie dokonywania zakupów w sieci wymusił…
Każdej wielkości firma działa w oparciu o dane – czasem “czyste”, wysokiej jakości, czasem “brudne”. Według szacunków, przyjmuje się, że opieranie decyzji przedsiębiorstwa na tych…
“Podczas gdy wydaje się, że powoli zostawiamy za sobą pandemię, Europa stała się się niestety sceną wielkiego konfliktu. Wojna na Ukrainie i jej straszliwe konsekwencje…
Kryzys wywołany wojną na Ukrainie i długim okresem pandemii, uświadomił wyraźnie obawy dotyczące odporności, samodzielności i strategicznej autonomii wielu krajów europejskich. W tym kontekście zbyt…
Na koniec 2022 roku liczona razem sprzedaż cyfrowa do konsumentów i firm prawdopodobnie przebiła granicę 850 mld zł. Sam e-commerce skierowany do konsumentów osiągnie zaś…
Globalizacja i digitalizacja odgrywają kluczową rolę w rozwoju marketplace’ów, umożliwiając ich ekspansję na nowe rynki i dostosowywanie oferty do potrzeb klientów. Jednocześnie wymagają one od…
Technologia, cyfryzacja, automatyzacja — robiąc codzienne zakupy, nie zdajemy sobie sprawy, ilu nowoczesnych rozwiązań potrzeba, by sklep działał płynnie. Ale każda, nawet drobna zmiana i…