Baza wiedzy  »  Kody 2D  »  Kody 2D od GS1: Nowa era angażowania konsumentów – podcast Prosto o cyfryzacji

Kody 2D od GS1: Nowa era angażowania konsumentów – podcast Prosto o cyfryzacji

30 kwietnia 2025

Kody 2D od GS1 to coś więcej niż identyfikacja produktu. To technologia, która realnie zmienia sposób, w jaki marki komunikują się z odbiorcami. I co ważne, dają szansę dotarcia do każdego, także osób wykluczonych cyfrowo.  

W nowym odcinku podcastu „Prosto o cyfryzacji” rozmawiamy o tym, jak kody 2D od GS1 – a dokładnie kody QR ze standardem GS1 Digital Link – zamieniają opakowania produktów w interaktywne punkty kontaktu z konsumentami, także tymi z niepełnosprawnością słuchu. Osoby, które nie słyszą od urodzenia lub straciły słuch we wczesnym dzieciństwie porozumiewają się w języku migowym i mogą mieć trudności ze zrozumieniem tekstu napisanego w języku polskim. Z pomocą przychodzi rozwiązanie od firmy Migam – awatar AI języka migowego.  

Naszymi gośćmi są Magdalena Bednarkiewicz z GS1 Polska – Program Manager wdrażania kodów 2D na polskim rynku i Paweł Potakowski Dyrektor Komunikacji firmy Migam - lidera usług tłumaczeniowych dla osób Głuchych oraz firma społecznego wpływu.  

W odcinku usłyszysz m.in.:  
🔹 co wyróżnia kody 2D od GS1  
🔹 jak wpływają na zaangażowanie i doświadczenia konsumentów  
🔹 czy konsumenci są gotowi na skanowanie nowych kodów  
🔹 jak działa Demonstrator kodów 2D  
🔹 rozwiązania Migam, w tym awatar AI języka migowego  

To odcinek o cyfryzacji, która łączy.  Posłuchaj i zobacz, jak technologia może być inkluzywna. 


Zobacz inne odcinki podcastu „Prosto o cyfryzacji”:


Podobne artykuły

array(6) { ["post_type"]=> string(11) "baza_wiedzy" ["post__not_in"]=> array(1) { [0]=> int(11206) } ["orderby"]=> string(4) "rand" ["order"]=> string(3) "ASC" ["ignore_sticky_posts"]=> bool(true) ["tax_query"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["taxonomy"]=> string(18) "kategorie_artykulu" ["field"]=> string(7) "term_id" ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(120) } } } }