Proszę zaakceptować pliki cookies z kategorii statystyki, marketing aby uzyskać dostęp do tego materiału.
1. Czym jest znak towarowy 2. Jaki znak towarowy wybrać słowny czy słowno-graficzny, a może inny? 3. Dlaczego znak graficzny nie działa po rebrandingu? 4. Jakie znaki są nierejestrowalne? 5. Terytorialna ochrona znaków 6. W jakim zakresie znaki dają monopol oraz czym jest klasyfikacja nicejska 7. Proces rejestracji znaku towarowego, krok po kroku: od wyszukiwania do rejestracji 8. Szacowany czas i koszty rejestracji
Trafność Allegro, czyli wskaźnik ilustrujący poziom wypozycjonowania ofert produktowych na listingu wyszukiwarki Allegro, to dla wielu sprzedających Święty Graal. Choć zadanie zbudowania wysokiej trafności ofert…
Rozumienie VAT w Europie stanowi klucz do sukcesu w prowadzeniu międzynarodowego e-commerce. Od 1 lipca 2021 roku, nowe zasady VAT dla transgranicznego handlu elektronicznego weszły w życie,…
Masz już konto i jesteś sprzedawcą Empik Marketplace. Pora zacząć sprzedawać produkty w gronie najbardziej rozpoznawalnych marek. Jak zacząć sprzedawać i reklamować swoje oferty? Potrzebne…
Alibaba to należąca do Alibaba Group wiodąca globalna platforma handlowa B2B, oferuje ogromne możliwości firmom dążącym do rozszerzenia działalności na międzynarodowe rynki. Platforma cieszy się…
Masz już konto sprzedawcy na platformie. Pora rozpocząć sprzedaż na Cdiscount. Jak wystawić ofertę? Jakie są koszty związane ze sprzedażą? Te i inne informacje znajdziesz…
GS1 Polska opublikował raport: ‘’Kierunek: cross border e-commerce’’. Publikacja jest przewodnikiem dla małych i średnich firm e-commerce, które planują ekspansję na rynki zagraniczne. Zawiera wyniki…
Marketplace to wirtualna platforma sprzedażowa, na której sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Taki rodzaj handlu przynosi wiele korzyści, zarówno…
Wartościowy produkt i dobrze prosperujący sklep internetowy to dopiero początek drogi do sukcesu na rynkach międzynarodowych. Sprzedaż na zagranicznych rynkach wymaga przemyślanej strategii, uwzględnienia różnic…
Sprzedaż cross-border na eBay to szansa na dotarcie do milionów klientów na całym świecie. Wiedzą o tym również polscy sprzedawcy, którzy coraz chętniej wykorzystują tą…
Na platformach Kaufland sprzedawcy mają dostęp do różnych opcji marketingu na witrynie, które pozwalają zwiększyć zasięg. Dzisiaj przedstawiamy jedno z takich narzędzi: Sponsored Ads. Dzięki…
Decyzja o wyjściu z e-biznesem poza polski rynek to krok o ogromnym znaczeniu dla właściciela sklepu internetowego. Wybór odpowiedniego kraju do rozszerzenia działalności może zadecydować…
Masz już konto sprzedawcy na eBay. Pora, żebyś pokazał swoje produkty na platformie i dotarł do potencjalnych klientów. Jak wystawić ofertę? Jak rozpocząć sprzedaż na…
Twoja firma wśród swoich aktywów ma co najmniej kilka praw własności intelektualnej. Każdego dnia posługujesz się nimi w codziennej pracy. Warto, byś je zidentyfikował, a…
Europa właśnie wkracza w nową fazę rozliczeń podatkowych. Po trzech dekadach funkcjonowania w modelu opartym na deklaracjach, zestawieniach i plikach przesyłanych „po fakcie”, system VAT…
Dzięki systematycznej analizie danych możesz zwiększyć efektywność swoich działań, tworząc lepszą, bo bardziej realistyczną strategię sprzedaży. Jak analizować swoją sprzedaż na Allegro i skąd brać…