Proszę zaakceptować pliki cookies z kategorii statystyki, marketing aby uzyskać dostęp do tego materiału.
1. Czym jest znak towarowy 2. Jaki znak towarowy wybrać słowny czy słowno-graficzny, a może inny? 3. Dlaczego znak graficzny nie działa po rebrandingu? 4. Jakie znaki są nierejestrowalne? 5. Terytorialna ochrona znaków 6. W jakim zakresie znaki dają monopol oraz czym jest klasyfikacja nicejska 7. Proces rejestracji znaku towarowego, krok po kroku: od wyszukiwania do rejestracji 8. Szacowany czas i koszty rejestracji
Aby rozwijać sprzedaż na Allegro, nie można ograniczać się do płatnych reklam. Ważne są także kwestie organiczne – zwłaszcza wygląd i treść aukcji. Jak poprawić…
Alibaba to należąca do Alibaba Group wiodąca globalna platforma handlowa B2B, oferuje ogromne możliwości firmom dążącym do rozszerzenia działalności na międzynarodowe rynki. Platforma cieszy się…
W erze cyfrowej, gdzie zakupy online nie mają granic, platforma eBay otwiera przed Tobą drzwi do międzynarodowego rynku. Jak założyć konto? Co jest kluczowe dla…
Empik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów w Polsce. Co dokładnie oferuje platforma sprzedażowa Empik Marketplace? Jakie wymogi musisz spełnić, aby na niej sprzedawać?…
Kaufland Global Marketplace – łatwa ekspansja z silnym partnerem w internacjonalizacji dla sprzedawców online każdej wielkości Kaufland prowadzi platformę sprzedażową online w Niemczech od 2021…
Kiedy firma osiągnie sukces, często chce skalować obsługę klienta, ale jednocześnie ograniczyć liczbę interakcji z klientami. Jak to zrobić? Odpowiedź: edukacja. Nasz artykuł jest prostym,…
Każda reklama – również reklama na Allegro – wymaga odpowiedniego planu, dzięki któremu można monitorować efektywność inwestycji. Jak stworzyć strategię i estymować wyniki? Jak zarządzać…
Masz już konto sprzedawcy na platformie. Pora rozpocząć sprzedaż na Cdiscount. Jak wystawić ofertę? Jakie są koszty związane ze sprzedażą? Te i inne informacje znajdziesz…
Rejestracja znaku towarowego jest kluczowym krokiem w zabezpieczeniu marki i zapewnieniu jej ochrony prawnej. Proces ten, choć może wydawać się skomplikowany, jednak wcale taki nie…
W dzisiejszym dynamicznym świecie e-commerce, sprzedawcy hurtowi borykają się z wieloma wyzwaniami. Techniczne aspekty zarządzania są nie tylko pomocne, ale wręcz niezbędne do skutecznego funkcjonowania…
GS1 Polska opublikował raport: ‘’Kierunek: cross border e-commerce’’. Publikacja jest przewodnikiem dla małych i średnich firm e-commerce, które planują ekspansję na rynki zagraniczne. Zawiera wyniki…
Unijna dyrektywa DAC7 ma ograniczyć liczbę przypadków niezgłoszonej działalności gospodarczej w internecie. Ma też zwiększyć dochody podatkowe oraz dbałość o uczciwą konkurencję na rynku e-commerce…
Trafność Allegro, czyli wskaźnik ilustrujący poziom wypozycjonowania ofert produktowych na listingu wyszukiwarki Allegro, to dla wielu sprzedających Święty Graal. Choć zadanie zbudowania wysokiej trafności ofert…
Rejestracja jednego konta i dostęp do trzech rynków e-commerce? Tak, z platformą Kaufland Global Marketplace to możliwe. Więcej korzyści i wskazówki przydatne w rejestracji konta…
Marketplace to wirtualna platforma sprzedażowa, na której sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Taki rodzaj handlu przynosi wiele korzyści, zarówno…