Proszę zaakceptować pliki cookies z kategorii statystyki, marketing aby uzyskać dostęp do tego materiału.
1. Czym jest znak towarowy 2. Jaki znak towarowy wybrać słowny czy słowno-graficzny, a może inny? 3. Dlaczego znak graficzny nie działa po rebrandingu? 4. Jakie znaki są nierejestrowalne? 5. Terytorialna ochrona znaków 6. W jakim zakresie znaki dają monopol oraz czym jest klasyfikacja nicejska 7. Proces rejestracji znaku towarowego, krok po kroku: od wyszukiwania do rejestracji 8. Szacowany czas i koszty rejestracji
Rejestracja jednego konta i dostęp do trzech rynków e-commerce? Tak, z platformą Kaufland Global Marketplace to możliwe. Więcej korzyści i wskazówki przydatne w rejestracji konta…
Masz już konto sprzedawcy na eBay. Pora, żebyś pokazał swoje produkty na platformie i dotarł do potencjalnych klientów. Jak wystawić ofertę? Jak rozpocząć sprzedaż na…
Zależy Ci nie tylko na efektywnej sprzedaży na Allegro, ale także optymalizacji budżetu reklamowego? A może chcesz ograniczyć koszty kampanii Allegro Ads? Sprawdź, jak kupuje…
Na platformach Kaufland sprzedawcy mają dostęp do różnych opcji marketingu na witrynie, które pozwalają zwiększyć zasięg. Dzisiaj przedstawiamy jedno z takich narzędzi: Sponsored Ads. Dzięki…
Jaką przewagę mają nad sklepami internetowymi platformy e-commerce? Zwiększają szansę na zbudowanie widoczności marki na nowym rynku i ułatwiają pozyskanie klientów. Jedną z takich platform…
Masz już konto i jesteś sprzedawcą Empik Marketplace. Pora zacząć sprzedawać produkty w gronie najbardziej rozpoznawalnych marek. Jak zacząć sprzedawać i reklamować swoje oferty? Potrzebne…
W dzisiejszych czasach biznes e-commerce staje się coraz bardziej dynamiczny i konkurencyjny. Dla firm działających w tej branży, prowadzenie efektywnej księgowości może stanowić wyzwanie ze…
Trafność Allegro, czyli wskaźnik ilustrujący poziom wypozycjonowania ofert produktowych na listingu wyszukiwarki Allegro, to dla wielu sprzedających Święty Graal. Choć zadanie zbudowania wysokiej trafności ofert…
Empik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów w Polsce. Co dokładnie oferuje platforma sprzedażowa Empik Marketplace? Jakie wymogi musisz spełnić, aby na niej sprzedawać?…
Sprzedaż internetowa zyskuje na popularności. Aby zyskać przewagę konkurencyjną, firmy szukają nowych rynków zbytu. Sklepy internetowe nie są już wyłącznie domeną B2C, ale z powodzeniem…
Amazon to największa platforma e-commerce na świecie. Produkty kupują tu miliony klientów z różnych krajów. Jakie korzyści przynosi sprzedaż w tym internetowym serwisie? Jak założyć…
GS1 Polska opublikował raport: ‘’Kierunek: cross border e-commerce’’. Publikacja jest przewodnikiem dla małych i średnich firm e-commerce, które planują ekspansję na rynki zagraniczne. Zawiera wyniki…
Każda reklama – również reklama na Allegro – wymaga odpowiedniego planu, dzięki któremu można monitorować efektywność inwestycji. Jak stworzyć strategię i estymować wyniki? Jak zarządzać,…
Marketplace to wirtualna platforma sprzedażowa, na której sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Taki rodzaj handlu przynosi wiele korzyści, zarówno…
VAT-OSS, będąc kluczowym elementem pakietu VAT dla e-commerce wprowadzonego w lipcu 2021 roku, ułatwia spełnianie wymogów związanych z VAT dla firm sprzedających towary i usługi…