Baza wiedzy  »  E-commerce  »  Jak rozpocząć sprzedaż na Cdiscount?

Jak rozpocząć sprzedaż na Cdiscount?

22 lutego 2024 (Last updated: 16 lipca 2024)

cdiscount

Czego dowiesz się z artykułu?  

  • Jak rozpocząć sprzedaż na Cdiscount. 
  • Jakie są koszty związane ze sprzedażą. 
  • Na jakie wsparcie możesz liczyć. 
  • Jak reklamować swoje produkty. 
sprzedaż na Cdiscount
Czym jest Cdiscount i jak założyć konto sprzedawcy?

Jak rozpocząć sprzedaż na Cdiscount? 

Po założeniu konta nadchodzi czas na sprzedaż na Cdiscount. Możesz stworzyć swoją ofertę na kilka sposobów: 

  1. Wystaw produkt pojedynczo  
  • Przejdź do strefy sprzedawcy na Cdiscount. 
  • Kliknij zakładkę “Products”. 
  • Wybierz opcję “Sell a product by unit”. 
  • W pasku wyszukiwania wprowadź kod EAN (numer GTIN), tytuł lub słowo kluczowe produktu. 
  • Jeśli produkt już istnieje, dodaj dodatkowe informacje. 
  • Jeśli produkt nie istnieje, zostaniesz przekierowany do utworzenia nowego produktu, gdzie wpiszesz szczegółowe informacje dotyczące produktu, takie jak tytuł, opis, zdjęcie, marka oraz numer GTIN (kod EAN). 
  1. Wyślij produkty masowo 
  • Przejdź do strefy sprzedawcy. 
  • Wybierz opcję “Products” i następnie “Sell products in bulk”. 
  • Pobierz arkusz Excel, który umożliwi utworzenie do 10 000 produktów naraz. 

Ta metoda jest zalecana przez Cdiscount i jest najbardziej wydajna. 

  1. Za pomocą integracji API 

Jest to bardziej zaawansowany sposób, który pozwala na automatyczne przesyłanie danych między Twoją bazą danych a platformą Cdiscount. Dzięki temu proces wystawiania ofert staje się bardziej efektywny i zautomatyzowany. 

Pamiętaj, że wszystkie treści oferty muszą być po francusku. Twoje produkty pojawią się na Cdiscount w ciągu kilku minut. 

Możesz prowadzić sprzedaż na wielu platformach. Aby jednocześnie mieć dostęp do ofert na różnych serwisach, skorzystaj z integratorów sprzedaży. Przykładem integratora jest Baselinker. Pomoże Ci on zarządzać swoimi ofertami, dostosowywać ceny i monitorować sprzedaż na różnych marketplace’ach.  


 Podoba Ci się to, co czytasz? Zobacz więcej!


Koszty związane ze sprzedażą na platformie Cdiscount.com   

Zanim rozpoczniesz sprzedaż na Cdiscount, koniecznie zapoznaj się kosztami. Gdy sprzedajesz na Cdiscount, musisz płacić miesięczną opłatę abonamentową. Zapłacisz również prowizję od sprzedaży. Jej wysokość waha się w granicach od 5% do 20% i zależy od kategorii produktowej. Dokładną stawkę prowizji wyliczysz tutaj.     

Na jakie ułatwienia możesz liczyć? 

Jeśli obawiasz się, że sprzedaż na Cdiscount może być dla Ciebie wyzwaniem, zapoznaj się ze specjalnymi usługami oferowanymi przez platformę. Cdiscount zapewnia ze swojej wsparcie, dzięki czemu sprzedawcy mogą skorzystać z szeregu pomocnych usług:


Różne formaty marketingowe

Plan agencji marketingowej  
Ten plan umożliwia skuteczne promowanie produktów, zapewniając jednocześnie wysoką opłacalność i korzyści dla klientów VIP. A wszystko bez długoterminowych zobowiązań. 

Subskrypcja premium  
W tej subskrypcji masz dostęp do miesięcznego budżetu na działania marketingowe online. Otrzymujesz też szereg dodatkowych korzyści i usług: w przystępnej cenie i bez długoterminowego zobowiązania. 

Formuła jednostkowa  
Ta opcja pozwala na pełną kontrolę nad procesem optymalizacji kampanii reklamowych i strategii marketingowych. 

Cdiscount przekonuje, że każde 1 euro zainwestowane w reklamę na platformie, to dla sprzedawcy aż 7 euro ze sprzedaży. Tak wynika z badania zrealizowanego przez platformę w 2022 roku na próbie 2000 sprzedawców. 

Zgłoszenie od klienta 

W przypadku kłopotów z zamówieniem, kupujący w pierwszej kolejności trafia do pracownika ze strony platformy. W miarę możliwości problem jest usuwany. Jeżeli jednak sprawa wymaga większego zaangażowania, Cdiscount podejmuje kontakt ze sprzedawcą, aby jak najszybciej kupujący były właściwie obsłużony. Platforma jest pośrednikiem w mediacjach między sprzedawcą a klientem. 

Magazynowanie 

W świecie sprzedaży na wielu marketplace świetnie sprawdza się usługa magazynowania i obsługi zamówień oddelegowana poza firmę sprzedawcy. Wiele firm korzysta z tych usług. Cdiscount oferuje możliwość gromadzenia w ich magazynach towarów oraz wysyłę i zwroty produktów. Platforma Cdiscount Fulfillment zaopatruje swoich sprzedawców za pomocą kilku punktów logistycznych rozmieszczonych w różnych częściach kraju. Usługa Fulfillment jest bezpłatna przez pierwsze dwa tygodnie. Warto skorzystać z tej, aby ocenić potencjał i zdecydować o dalszym przebiegu pracy z towarem. 

Obsługa dostaw 

Istnieje też opcja darmowej wysyłki – Cdiscount à Volonté. W tym modelu platforma bierze na siebie całą dostawę, wraz z przechowywaniem i pakowaniem towaru, wysyłką oraz transportem.  

Jak reklamować swoje produkty?   

Możesz zadbać o widoczność swoich produktów na każdym etapie procesu zakupowego klientów. 

Produkty sponsorowane 
Sprzedawaj więcej dzięki produktom sponsorowanym, które pokazują się w kluczowych miejscach na Cdiscount. Nie ponosisz żadnych kosztów za wyświetlanie reklam: płacisz tylko za kliknięcia klientów. 

Zakupy Google 
Większość zakupów online rozpoczyna się w wyszukiwarce Google. Przyciągnij więcej klientów do swoich produktów na Cdiscount: skorzystaj z wyszukiwarki Google jako kanału zakupowego. 

Reklamy premium 
Buduj swoją markę i sprzedaż. Prezentuj swoje najlepsze produkty na stronie głównej Cdiscount, stronach kategorii lub w wyszukiwarce (dla zdecydowanych klientów). 

Inteligentny kupon rabatowy 
Zachęcaj swoich najbardziej wartościowych klientów do zakupu. Oferuj im spersonalizowaną i dopasowaną zniżkę dzięki technologii łączącej handel i sztuczną inteligencję. Inteligentny kupon rabatowy to doskonałe uzupełnienie w ramach tworzenia widoczności na Cdiscount.com. 

Podobne artykuły

array(6) { ["post_type"]=> string(11) "baza_wiedzy" ["post__not_in"]=> array(1) { [0]=> int(6960) } ["orderby"]=> string(4) "rand" ["order"]=> string(3) "ASC" ["ignore_sticky_posts"]=> bool(true) ["tax_query"]=> array(1) { [0]=> array(3) { ["taxonomy"]=> string(18) "kategorie_artykulu" ["field"]=> string(7) "term_id" ["terms"]=> array(1) { [0]=> int(117) } } } }

Zarejestruj się i dołącz do ponad 500 członków naszej społeczności i otrzymaj:

  • Specjalistyczną wiedzę i sprawdzone informacje dotyczące tematu cyfrowej transformacji
  • Szkolenia e-learningowe poświęcone digitalizacji łańcucha dostaw
  • Dostęp do sprawdzonych rozwiązań certyfikowanych partnerów

Jeśli potrzebujesz pomocy z rejestracją Skontaktuj się z nami
Masz już konto? Zaloguj się