Baza wiedzy  »  Cyfrowe dane, RFID,   »  RFID – mały znacznik, duża sprzedaż! – artykuł dr inż. Michała Grabii

RFID – mały znacznik, duża sprzedaż! – artykuł dr inż. Michała Grabii

08 marca 2022

Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika utraconej sprzedaży, a przez to wzrost przychodów.

Podobne artykuły

Zarejestruj się i dołącz do ponad 500 członków naszej społeczności i otrzymaj:

  • Specjalistyczną wiedzę i sprawdzone informacje dotycznące tematu cyfrowej transformacji
  • Szkolenia e-learningowe poświęcone digitalizacji łańcucha dostaw
  • Dostęp do sprawdzonych rozwiązań certyfikowanych partnerów

Jeśli potrzebujesz pomocy z rejestracją Skontaktuj się z nami
Masz już konto? Zaloguj się

Komentarze