Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika utraconej sprzedaży, a przez to wzrost przychodów.
Z tego artykułu dowiesz się o: RFID — co to jest i jak działa? RFID, czyli Radio Frequency Identification to technologia identyfikacji zdalnej z wykorzystaniem…
W magazynie przyszłości liczą się precyzja oraz szybkość odczytu i przetwarzania danych. Kody kreskowe i RFID rywalizują o miano najlepszej technologii identyfikacji produktów. Każda ma…
Przykładem na to, jakie możliwości otwiera przed nami nowoczesna technologia, jest karta RFID. To narzędzie, dzięki któremu można śledzić, identyfikować i kontrolować dostęp, ale nie…
Automatyzacja procesów, minimalizacja kosztów, efektywne zarządzanie łańcuchem dostaw. To tylko kilka z wielu korzyści elektronicznej wymiany danych (EDI). Odkryj, na czym polega elektroniczna wymiana danych…
Bez automatyzacji procesów biznesowych zarządzanie całym przedsiębiorstwem nie jest optymalne. Z całą pewnością opłaca się zatem poszukania sposobu na to, aby sprawnie koordynować wszelkie procesy.…
Poznaj etykietę logistyczną GS1 – niezbędny element w zarządzaniu łańcuchem dostaw. Dowiedz się, jak ją wykorzystać i co zyskasz w swoim procesie logistycznym. Z tego…
Standardy GS1 są nieocenione dla skutecznego zarządzania łańcuchami dostaw. Jeżeli pracujesz w branży logistycznej (sprzedaż, produkcja czy transport), potwierdzenie wiedzy na temat tych standardów i…
Znakowanie produktów za pomocą RFID uzupełnia możliwości kodów kreskowych. Dzięki „wspólnemu językowi” danych, jakim są standardy GS1, jednoznacznie zidentyfikujesz produkty i zwiększysz efektywność zarządzania łańcuchem…
Znany doskonale liniowy kod kreskowy zrewolucjonizował łańcuchy dostaw i procesy detaliczne. Rośnie jednak zapotrzebowanie na dane, dzięki którym można dokładniej śledzić i identyfikować towary. Czas na lepszy nośnik danych: kody dwuwymiarowe.
System kaucyjny (DRS) to jeden z lepszych sposobów na zmniejszenie liczby odpadów, zwłaszcza plastiku. W Polsce takie rozwiązanie ma wejść w życie już w 2025…
Każdej wielkości firma działa w oparciu o dane – czasem “czyste”, wysokiej jakości, czasem “brudne”. Według szacunków, przyjmuje się, że opieranie decyzji przedsiębiorstwa na tych…
Technologia RFID znacznie ułatwiła i wzniosła na wyższy poziom identyfikację tak rzeczy, towarów, jak i konkretnych osób. Pojęcie samej technologii radiowej jest jednak dość ogólne,…
Allegro to gigant polskiego e-commerce. Warto rozpocząć przygodę z e-commerce właśnie na tej platformie. Jak to zrobić? Dowiesz się z naszego artykułu. Znajdziesz tu odpowiedzi…
Marketplace to wirtualne miejsce, gdzie sprzedawcy i kupujący spotykają się w celu wymiany dóbr i usług. Dowiedz się więcej o korzyściach, jakie niosą platformy dla e-commerce w Polsce.
Komentarze