Znaczniki RFID są coraz bardziej powszechnie używane w branży odzieżowej. Technologia ta znacząco zwiększa dokładność śledzenia zapasów, umożliwiając poprawę jakości obsługi klienta oraz redukcję wskaźnika utraconej sprzedaży, a przez to wzrost przychodów.
Polski rynek e-commerce w latach 2020-2021 charakteryzowała duża niepewność oraz okresowe zamykanie placówek stacjonarnych na skutek pandemii COVID-19, co przełożyło się na znaczące przyspieszenie tempa…
Raport firmy doradczej Deloitte „Koniec ery dwóch światów. Wpływ narzędzi cyfrowych na zakupy Polaków 2021” bada zwyczaje zakupowe, to, w jaki sposób korzystamy z narzędzi…
Polska staje sie liderem w obszarze e-commerce w Unii Europejskiej. Zachęcamy do wysłuchania wywiadu z Jakubem Gierszyńskim, który opowie o wyraźnych trendach w handlu elektronicznym.
Czym jest podejście paperless i jakie korzyści zapewni Twojej firmie jego wdrożenie? Półki uginające się pod stosem teczek i skoroszytów. Tysiące kartek papieru zalegające gdzieś…
Technologia, cyfryzacja, automatyzacja — robiąc codzienne zakupy, nie zdajemy sobie sprawy, ilu nowoczesnych rozwiązań potrzeba, by sklep działał płynnie. Ale każda, nawet drobna zmiana i…
Globalne Modele Danych GS1 to standard opisu produktu. Upraszczają one i wyjaśniają wymagania dotyczące danych produktowych. Dzięki bardziej rzetelnym i dokładniejszym informacjom o produktach wzrasta…
Czy jakość danych ma znaczenie? Każdej wielkości firma działa w oparciu o dane – czasem “czyste”, wysokiej jakości, czasem “brudne”. Według szacunków, przyjmuje się, że…
“Podczas gdy wydaje się, że powoli zostawiamy za sobą pandemię, Europa stała się się niestety sceną wielkiego konfliktu. Wojna na Ukrainie i jej straszliwe konsekwencje…
Dobrej jakości informacje o produktach są bardzo ważne dla sukcesu i długoterminowego wzrostu firmy.W przypadku wielu firm dane produktowe są zdezorganizowane i niedokładne. Szczegóły dotyczące…
Masterdata to zbiór danych używany do zarządzania informacjami o produktach, lokalizacjach, klientach, dostawcach i innych ważnych elementach procesu sprzedaży. Jest także wykorzystywany do tworzenia wiarygodnych…
Komentarze